piątek, 16 stycznia 2015

Miłość

KARTA 18

Miłość

Wśród burzliwych życia dni
Ciebie poznałam o Chryste
Chce Tobie poświęcić każdą
Następną chwilę.

Chcę dzielić się troską, radością
Chcę z Tobą poznać świat
A ludzi wszystkich mieć za pan Brat

Chcę rozpoznać ich myśli i słowa
Które zbliżają NAS
Nie chcę litości, ale uśmiechu i serca
I dobrego słowa i czynu co mnie rani.

Chryste uwolnij Mnie
Od obmowy, od złych zamiarów
I  podejrzeń,
Przywrócić zaufanie i wiarę
Międzyludzką,
Niech w końcu na tym świecie
Zapanuje raj.

Dobroć i miłość wzajemna
Bezinteresowna pomoc
Uczyń z nas Jezusie
Twoimi Sługami
I Sługami między nas.

Oto Cię proszę Chryste
Daj mi tę siłę
Aby wypełniać Twoją wolę
I spełniać Ją.

Każdy dzień niech będzie radosny
Szczęśliwy
Niech Miłość wzajemna wśród ludzi
Odbuduje ten Świat
Pomóż mi w tym
I daj cierpliwość

A jeśli zgrzeszyłam myślą, mową
I uczynkiem, to proszę Cię przebacz mi.
I nie opuszczaj mnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz